Tietoa-sivu

Porin Seudun Invalidit on perustettu vuonna 1945. Jäseniä yhdistyksessämme on noin 300. Yhdistyksen toiminta-ajatuksena on edistää fyysisesti vammaisten ja toimintaesteisten mahdollisuuksia toimia yhteiskunnan yhdenvertaisina ja täysivaltaisina jäseninä, valvoa heidän oikeuksiaan yhteiskunnassa ja kehittää heidän mahdollisuuksiaan yhdessäoloon.

Yhdistyksemme toimii omissa tiloissaan osoitteessa Pohjoispuisto 1, 28100 Pori, jossa meillä on ajanmukaiset kokoontumistilat noin 40-50 hengelle.

Toimistolla pidetään mm. jäsenpäivät, kokoukset ja naistenkerho. Tämän lisäksi yhdistyksellä on esimerkiksi allasjumppaa ja kuntosalivuoro, lisätietoja toimintakalenterista.

Toimistollamme on myös päivystys joka kuukauden ensimmäinen ja kolmas tiistai klo 11 – 14 jäseniemme tapaamista varten.

Hallitus vuodelle 2024 on:
Soili Haanpää, puheenjohtaja, puhelin 040 735 8526
Ulla Ramstedt, varapuheenjohtaja
Anita Teräs, taloudenhoitaja
Tarha Hakanen, sihteeri
Kirsti Marmela, hallituksen jäsen
Veera Manner, hallituksen jäsen
Hemmo Haanpää, hallituksen jäsen
Irma Rohkea, hallituksen jäsen

Jäsenmaksu vuodelle 2024 on 17 euroa.